Cercal do Alentejo

8 mei 2014

Na een goede nachtrust in het leuke hotelletje bij de twee molens ,begonnen we vol nieuwe energie aan de tweede wandeldag. (23km) Hopelijk is het vandaag minder zwaar als gisteren ,en dat bleek al snel .Na 8 km dronken we cola in het enige cafe van een piepklein dorpje ,het zou ook het laatste zijn op deze route.De route zelf is prachtig ,we lopen altijd door bos en prachtige weilanden boordevol bloemen , mensen zie je vrijwel niet , op afstand zien we boeren werken.Wat we wel geregeld zien zijn honden die we al van ver horen blaffen en dat is voor ons het seintje dat we de wandelstokken paraat houden , je weet maar nooit maar deze twee dagen is gebleken dat blaffende honden niet bijten! Overigens is de temperatuur zeker 25 graden! Omstreeks 15.00uur waren we in ons hotel in Cercal do Alentejo.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne:
    8 mei 2014
    O heerlijk 25 graden hier is. Het de helft en regen!
    Trouwens leuke foto's
  2. Mieke jeurissen:
    8 mei 2014
    Mensen zien jullie nauwelijks op jullie wandelpaden.!
    Maar de mooie natuur en het zonnetje maken veel goed voor jullie.
    Dan ook nog vroeg op jullie eindbestemming vandaag, zodat je hier ook nog de omgeving kunt verkennen.
    Voldaan en wel na weer zo,n fijne dag, genieten van een hele gezellige avond.
    Jullie selfie-foto is geweldig, evenals de andere foto,s

Gr. Mieke. Herman
  3. Wilma:
    8 mei 2014
    Hoi kanjers, heb ik net een reactie geschreven op jullie eerste wandeldag, is hij nu al verdwaalt (zie hem nergens tussen staan). Zo te lezen volgen jullie gewoon jullie pad, in de tussentijd genieten van de natuur, een stralende zon, kijkend naar boeren die werken, honden die waarschuwen dat ze er zijn. Hoorde van Nelly & Mart dat de natuur daar ook mooi is. Het blijft bijzonder, één zijn met de natuur. Bon Camino
  4. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    8 mei 2014
    Ik ben gewoon "jaloers". Hier is het koud en n at. Ik heb vandaag wat plantjes gezet, omdat de grond nat is, maar voor de rest......

Gr. Jan en Ria
  5. Tila:
    8 mei 2014
    een heerlijke wandeldag hadden jullie( in vergelijking tot hier !!!!)
    zoals je weet 13 gr. + regen ,,,genieten voor jullie dus,,.
    jullie misschien nu 21.20 u nog buiten en ik binnen voor de tv , maar ik drink nu een lekker glas vino op jullie...met de cv op 21 gr
    tot blogs liefs tila.