Eerste wandeldag!

8 mei 2014

Na een goede vlucht naar Faro , met de trein naar Santiago de Cacem waar onze wandeling begon.

Het was even wennen met de rugzak , toch weer teveel meegenomen? Het was een mooie zonnige dag .De route ging door bossen met kurkeiken en ecalyptusbomen.We hebben de hele dag geen mens gezien ,heel dun bevolkt gebied maar een en al natuur.Het was nog zoeken naar ons hotel waar we heeeel moe aankwamen ,we gingen dan ook al om half negen met de kippen op stok !

1. Marianne:
    8 mei 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    En hopelijk is het weer aangenaam?
    Jullie moeten er eventjes weer inkomen, na een twee dagen weten jullie al niet meer beter!
    Heel veel wandelplezier (leuk jullie weer te kunnen volgen!)
    Gr Marianne
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    Hoi Ria en Henk

Ja we zijn weer bijzonder geinteresseerd hoe het jullie vergaat.
    Mooie foto,s, ja het zal wel een heel andere tocht zijn als de vorige, maar genieten zullen jullie in ieder geval wel. Alleen weer even wennen. Geniet ervan!
    Groetjes Jan en Ria
  3. Cynthia:
    Hoi mam en Henk,
    Tas te zwaar, tja je had dat sudoku boekje ook thuis moeten laten he;)
    Zal wel weer even wennen zijn.
    Heerlijk, geen mens tegen gekomen, wat een rust.... Lekker EEN met de natuur. Geniet er maar lekker van.
    Xxx cynthia
  4. Mieke jeurissen:
    Ria en Henk
    Wij gaan zeker weer meegenieten van jullie geweldige onderneming.
    Vandaag al mooie foto,s ondanks de eerste vermoeiende dag.
    Veel nieuwe indrukken, maar na een goede nachtrust is het vast weer genieten met veel nieuwe energie.
    Veel succes en lieve groet,
    Mieke. Herman
  5. Annemie van den Tempel:
    Hoi Ria en Henk.
    Gelukkig een fijne reis gehad, en het weer zit ook al mee, wat willen jullie nog meer. Hier is het vandaag best wel koud, en vanmiddag regen dussssssss jullie (zitten) nou ja zitten goed daar.
    Geniet maar elkaar, van de mooie natuur, het wandelen, en de rust.
    We volgen jullie op de voet ha ha.
    Lieve groetjes.
    Annemie en Rick.
  6. René en Elly:
    8 mei 2014
    Ha die wandelaars. Geniet van jullie wandelvakantie