Odeceixe

14 mei 2014

De laatste echte route van de Fischermans Trail. De tocht was maaaaaar 19 km ........voelde als 25 km. Uren zwoegen door het duinzand en dan ook nog geregeld klauteren langs de rotswanden omhoog en omlaag!  Heel eerlijk gezegd was ik ( Ria ) blij dat Henk mij hielp , of een duw onder mijn billen (tjes ) of ik werd omhoog getrokken .Die arme Henk , de zakdoeken  van Henk waren niet toereikend om zijn zweetdruppels te verwerken. Nu zitten we luisterend naar fado muziek  op een mooi plekje te genieten van een glaasje wijn en Henk een biertje! We proosten op Brigitte die vandaag jarig is!

Misschien  nemen we morgen een rustdag , even kijken hoe het dorp is !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke jeurissen:
    Hoi Ria en Henk
    Ria hopelijk heb je nog wat vrije dagen als jullie thuiskomen zodat jullie dan samen VAKANTIE kunnen vieren!!!!
    Knap uithoudingsvermogen, maar hopelijk ook genieten van deze bijzondere wandelingen.
    Succes en veel vervolgplezier.
    Gr. Mieke. Herman
  2. Tila:
    hoi wandelaars, 14-05 - 22.30 uur
    ria,nog bedankt voor het telefoontje tijdens de pauze volksdansen ''''de meisjes vonden het leuk."""we hoorden de zee ruisen " en "ïk zag de hoge golven voor me en voelde even de hitte bij jullie, maar na een week regen en kou krijgen wij het nu ook beter !!!!
    prachtige natuur , zo te zien ,maar ja zwaar , je moet er wat voor over hebben.zo te horen hebben jullie nu geen hotels meer besproken en kunnen jullie kiezen waar je wil blijven , zoals nu misschien een rustdag !!dan weer een andere soort route. veel plezier verder.. tot de volgende blog.
    liefs gr/bl e tila