Porto Covo

9 mei 2014 - Porto Covo, Portugal

Weer een mooie wandeldag achter de rug , wel warm maar de zeewind gaf verkoeling. De eerste wandeldag waren we aan het ontbijten toen er nog een ander stel de eetzaal binnenkwam , ze hadden wel wandelkleding aan en we vroegen ons af of zij ook de Rota Vicentina zouden lopen ,en jawel hoor komende in ons tweede hotel waren zij er ook , we hebben samen gegeten die avond. Het toeval wilde dat zij voor gisteravond weer hetzelfde hotel als ons hadden en weer aten we samen . Vanmorgen namen we afscheid van hun daar we beiden een andere route zouden lopen. Na een uurtje wandelen kwamen we in de midle of nowhere een soort resort tegen waar we door een man ( later bleek het de eigenaar te zijn ) naar binnen werden geroepen voor koffie en een heerlijke cake en dit allemaal gratis. Daarna lieten ze ons het hotel zien, het leek wel een mooi afrikaans gezellig paradijs! Omstreeks 15.00uur kwamen we aan in ons hotel in Porto Covo. Morgen beginnen we aan de Fischermanstrail, de weg die langs de zee voert ,we zijn benieuwd!

1. Mieke jeurissen:
    9 mei 2014
    Wat een verrassingen iedere dag.
    Nieuwe mensen ontmoeten, prachtige omgeving, en ja.....wij stellen ons maar tevreden met jullie mooie foto,s en verrassende verhalen.
    Geweldige toevoeging bij ons onstuimige weer.
    Voor morgen weer veel wandelplezier.
    Gr. Mieke. Herman
  2. Tila:
    9 mei 2014
    09 mei 21.55 u ..jullie hot hot wij cold cold.......verschil moet er zijn.
    weer leuke onverwachte ontmoetingen gezellig .toch heel anders dan de CAMINO of niet ???.morgen lekker langs zee, met hopelijk mooie , hoge wilde golven.
    kijk weer uit naar jullie bericht.
    hoeveel km.lopen jullie per dag ?
    alvast welterusten en tot morgen liefs TILA
  3. Marianne:
    9 mei 2014
    Leuk leuk leuk tot morgen!
    Gr m.
  4. José Garcia:
    10 mei 2014
    Hallo Ria en Henk,

Leuk jullie weer te kunnen volgen op de wandelavonturen in Portugal. Verrassend die spontane contacten met andere wandelaars en die hoteleigenaar. Stuur je ons een zakje zon want dat kunnen wij hier wel gebruiken. Vandaag en morgen staat Mama's Pride gepland in het park in Geleen. Er treden heel wat bandjes op en er komt vandaag zelfs een talent van 20 jaar uit België. Nog veel wandelplezier en geniet van al het moois dat Portugal te bieden heeft.
    Groetjes, José