Vila nova de Millfontes

11 mei 2014

Vandaag zondag 11 mei , voor ons een rustdag! Gisteren tijdens de wandeling omgezwikt maar verder gewandeld en geen last gehad. Bij aankomst in het hotel nog gedoucht en ons wasje gedaan en daarna kreeg ik ontzettende pijn in mijn enkel. Hinkend en strompelend naar de apotheek gegaan voor een enkelband ,de apotheker meende dat ik beter naar het ziekenhuis kon gaan maar wij wilden toch even afwachten. Gelukkig was het vanmorgen bijna over maar we besloten om vandaag een rustdag te nemen. Morgen vertrekken we naar Almograve waarvan je de eerste 2km kan afkorten door de Ferry te nemen maar helaas is dat pas na 15 juni .

1. Marianne:
    11 mei 2014
    Tenslotte hebben jullie ook vakantie toch? Dus geniet er maar lekker van!
  2. Cynthia:
    Hoi la mama en enrico,
    Dooch lekker rustig aan doa.
    Ut is tensjlotte mooderdaag.
    Neet dich goan euverbelasten....loestere noa die kindjt:) ojoa, joa!
    Xxx cynt
  3. Tila:
    hoi gr.-e & enrico, 11 mei 22.05 u
    even schrikken met je enkel hé !!! zoals cynthia ook al zegt en dat
    weten jullie ook ,,,NIET overbelasten, ook al lijkt het goed te gaan !!
    geluk bij een ongeluk, dat jullie wel op een heerlijke locatie zijn voor een vrije dag. genieten dus van zon zee, eten en drinken en relaxen....
    het beste met je enkel .
    wat een gezellige foto's !!!
    adios bl/gr- e tila
  4. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    Hoi Ria en Henk
    Ja het kan altijd gebeuren bij het wandelen, minder leuk en ook pijnlijk. Ben toch maar voorzichtig en niets forceren, maar jullie zijn oud en wijs genoeg om dat te weten.
    Geniet maar lekker van de rust en het mooie weer en denk maar aan ons die in herfstachtige dagen zitten.
    Gr, Jan en Ria
  5. Wilma:
    12 mei 2014
    Hoi Ria & Henk,

Ja elk nadeel heeft zijn voordeel: een daagje rust is ook soms heerlijk. Een enkel verzwikken kan echter ook heel veel pijn doen. De natuur is fantastisch het weer mooi, neemt niet weg dat het even slikken is. Misschien een tip: die verzwikte enkel koelen met ijsblokjes, zolang doorgaan dat de pijn onverdraagbaar is en dan nog net even doorgaan. Wel blijven bewegen met die ijsblokjes op je enkel. Dit was het advies van mijn huisarts toen ik vorig jaar mijn enkel behoorlijk verzwikte. Bij mij werkte het.
    Blijf genieten en dan maar een versnelling lager, komen doen jullie er wel.
    Groetjes Wilma