Almograve

12 mei 2014

Na een rustdag weer fit op pad.  Het was een tocht van 15 km maar het voelt als 20km. Vandaag regelmatig andere wandelaars ontmoet. Duitsers, Engelsen en een Nederlandse man van 81 jaar, hij liep helemaal alleen! Het was een fantastische tocht langs de zee, echter door het mulle zand best vermoeiend.  Tijdens een pauze op een houten hek(effe lekker zitten) ging de paal waar we op zaten los en zaten we met de billen op de grond ,haha! Om 15.00 uur waren we in ons hotel waar we uiterst vriendelijk ontvangen werden. Even later arriveerden ook 2 Duitse en 2 Nederlandse vrouwen.

1. Cynthia:
    Hee mam en enrico,
    Geen foto gemaakt van de paal en jullie ernaast op de grond?
    Haha ik zie het al voor me.
    Niemand het gezien? Hihi
    Wat een mooie omgeving daar!
    X
  2. Mieke jeurissen:
    12 mei 2014
    Rust roest ,maar deze keer voor jullie dus niet.
    Geweldig dat jullie vandaag weer samen op pad konden ,met voor ons helaas jaloersmakende foto,s die we weer toegestuurd krijgen.
    Blauwe lucht, veel zon en hier valt op dit moment de regen met bakken naar beneden.
    Maar lieve mensen geniet verder van deze bijzondere wandelvakantie.
    Gr. Mieke. Herman.
  3. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    12 mei 2014
    Gelukkig zijn jullie niet verder gehinderd door de blessure van Ria, zodat de reis vervolgd kan worden.(Alhoewel door de gebroken paal had er weer iets anders kunnen gebeuren) Niet aan denken verder.

Gezellig om steeds internationale mensen te ontmoeten. Dat doet me denken aan onze tochten in Noorwegen, daar gebeurde dat ook steeds. Ik heb zelfs een keer in een hut zitten bridgen met internationalen.

Veel wandelplezier verder.
    Gr. Jan en Ria
  4. Brigitte:
    Mooie omgeving zeg!!!
    En een man van 81, in zijn uppie...knap hoor, maar dan heb ik nog ff... ... ...om te oefenen;-)).
    Veel wandelplezier en tot gauw,
    XxX
  5. Elly peters:
    Hoi henk en Ria.
    Ik hoop dat het nu beter gaat .
    Prachtige natuur en mooie foto.s.
    Geniet van de natuur en het mooie weer.hier is het koud en regen.
    Gr ellie en Jacques peters.
  6. Wilma:
    Hoi beide,
    toppie dat jullie weer het pad volgen. Ook ik blijf jullie volgen.
    Bon Camino Wilma
  7. Annemie van den Tempel:
    Ola Muchacho,s.
    Gelukkig goed afgelopen met je enkel Ria , maar wat een mooie tocht, tenminste als ik de foto,s bekijk, prachtige natuur. Jullie hebben wel het weer mee ( je krijgt wat je verdient toch?)
    Geniet maar verder van jullie wandeling, hopelijk zonder blessures.
    Liefs Annemie en Rick .
  8. Nellie Janssen:
    13 mei 2014
    Hoi Ria en Henk, gelukkig kunnen jullie verder, en is het niet ernstig. Wat een prachtige fotos,super zeg. Jaloers op jullie zonnetje, stuur svp ietsje naar hier. Geniet maar lekker het is jullie van harte gegund. Wij zijn weer veilig thuis aangekomen. Alles is goed gegaan. Yoehoe.