Cabo de Sao Vicente

20 mei 2014

Vandaag lekker op ons gemakje opgestaan en ontbeten. Om half elf vertrokken maar Cabo de Sao Vicente , het was droog maar er waren donkere wolken . Wat kon het ons schelen ,vol vertrouwen dat het zonnetje zou gaan schijnen gingen we op pad. Na zo'n drie km begon het toch te regenen , steeds harder en jullie hadden ons moeten zien , wij oudjes, haha , verstopt in en onder een struik voor enige beschutting. Toen het niet meer zo hard tekeer ging, zijn we gaan schuilen in een restaurant 1 km verderop daarna  doorgelopen naar ons einddoel waarveel toeristen waren en waar de wegwijzer stond voor degene die de Rota vanaf hier willen beginnen , een echte finishpaal of bord misten we, dat was wel jammer.

Samenvattend , het was een heel mooie route , zowel de Historische route die veel door kurkeiken en ecalyptusbossen voerde ,soms langs water en in stadjes eindigde, als de Fischermanstrail die heel apart was, soms ruig langs en over rotsenvoerde en vaak vermoeiend door het mulle duinzand maar met geweldig mooie flora en steeds uitzicht op de zee!

ROTA VICENTINA  (ABRIGADO!!)

1. Tila:
    20 mei 2014
    zo, wandelaars . de 2 mooie routes zitten er op , een beetje met vallen en opstaan en zoals vandaag met veel regen.maar dat hoort erbij.nu nog t/m zaterdag genieten van jullie ""vrijheid "" hopelijk lekker relaxen met zonnig weer.bedankt weer voor de mooie reislogger.leuke verhalen en foto's. zo kan ik mooi meeleven.
    en ria , ik denk dat ik je woensdag volgende week zie, zoals ik je al in de sms schreef, samen met de ""meisjes ""
    henk en ria. nog heel fijne dagen liefs van TILA
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    Hoi wandelaars

De tocht zit er dus op. Weer een ,mooiie prestatie en ondanks enkele mankementen tot een goed einde.
    Nu nog een paar dagen vacantie en nagenieten van alles.
    Geniet ervan en een goede terugreis gewenst van
    Jan en Ria
  3. Mieke jeurissen:
    20 mei 2014
    Weer een geweldige prestatie geleverd, enuiteindelijk de eindstreep gehaald met misschien hier en daar nog een gevoelig plekje.
    Voordat jullie thuis komen is dat hopelijk snel vergeten en kunnen jullie nog genieten van de laatste mooie en spannende dagen die nog te wachten staan.
    Ook deze keer heel erg genoten van jullie bijzondere verhalen en prachtige foto,s.
    Nog een paar mooie dagen ,geen gekke dingen meer doen en goeie thuisreis.
    Wie weet snel tot ziens.
    Lieve groet,
    Mieke. Herman.
  4. Marianne:
    20 mei 2014
    Proficiat met het behalen van deze mooie reis
    En hahaha nu is het hier mooi weer, dat hebben jullie zeker al vooruitgestuurd he!
    Wij houden het vast voor als jullie terug komen oké
    Gr Marianne
  5. Wilma:
    22 mei 2014
    Hoi Kanjers,
    Wat een vakantie, vast één om nooit meer te vergeten. Hele bijzondere gebeurtenissen. Geniet van jullie vakantie aldaar. Hoor graag bij een Xícara de café naar jullie levendige verhalen.
    Boas Festas WIlma